Thursday, November 23, 2006

>>FF

Η ζωή στο κέντρο έχει πλάκα. Τώρα που όλα (τα της μετακόμισης και αλλαγής δουλειάς προς το κατ'οίκον)κοπάσαν, νιώθω λίγο restricted αν λάβει κανείς υπόψην του τις μετακινήσεις που έκανα καθημερινά ανάμεσα σε πατρικό σπίτι, νεοενοικιασθέν σπίτι, δουλειά, ΙΚΕΑ, ΗΑΒΙΤΑΤ και λοιπά μαγαζιά και σπίτια. Τι σου είναι ο άνθρωπος? Όσο και να γκρινιάζει συνηθίζει και μετά που αλλάζουν τα πράγματα άντε να συνηθίσει πάλι. Τεσπά, αδίκως παραπονιέμαι. Θα μου περάσει.

Image Hosted by ImageShack.us

Διάβαζα σήμερα τη στήλη του Δημήτρη Ρηγόπουλου στη LIFO και ήταν σαν να γράφω εγώ. Και το Clemente το είχα δει από την προηγούμενη εβδομάδα που ανοιγόκλεινε με λίγους πελάτες ότι ώρα του ερχόταν (μα καλά, Σάββατο μεσημέρι κλειστό? πάμε καλά?) και πήγα τη Δευτέρα για καφέ, και υπέροχο ήταν και σπάστηκα που δίπλα ήταν όλο κάτι κύριοι 50something που φώναζαν ανάμεσα στα πούρα, τη Χρηματιστηριακή και τα κινητά στο απέναντι "έλα ρε μαλάκα να σε κεράσω ένα εσπρεσάκι!". Τόσο δυνατά που έπαυες να ακούς οτιδήποτε άλλο. Κρετινιά. Γιατί ούτε με το χρηματιστήριο, ούτε με τα πούρα ούτε με τα κινητά έχω τίποτα. Αντίθετα μου αρέσιε η καλοπέραση. Το Clemente πάντως εξαιρετικό, μου θυμίζει Ιταλία(με την καλή έννοια) και με ωραίους γκαρσόνους και γκαρσόνες. Λίγο τύχη θέλει όμως για να κάτσεις. Στο δάπεδο απέξω γράφει ακόμη BRAZILIAN. Ούτε που το θυμάμαι αυτό. Ήμουν πολύ μικρή για να πάω όταν έπαιζε ακόμη? Δεν ξέρω, δεν απαντώ.

Το Σάββατο θα πάμε στο 2 του Παπαιωάννου στο νέο Παλλάς. Ανυπομονώ. Το 2 και το νέο Παλλάς παίζει παντού στις free press αυτής της εβδομάδας.

Παρεπιπτώντως νομίζω πως μετά από ένα διάλλειμμα ξαναγυρίζω στην Athens Voice ως αγαπημένη free press. Nομίζω έχει πιο καθαρό μυαλό. Ή μου πάει πιο πολύ ρε παιδί μου. Στη LIFO ξεχωρίζουν πάντα μερικές καλές στήλες όπως του Ρηγόπουλου που προανέφερα. Επίσης θεωρώ πιο έγκυρα τα ζώδια της Athens Voice.

Πήγα και στο νέο "Τζίτζικα και Μέρμηγκα" στη Μητροπόλεως. Πολύ καλό. Συνιστώ το κοτόπουλο με μαστίχα σε κανταίφι. Αλλά μη κάνετε τον κόπο να πάρετε ότιδήποτε άλλο συνοδευτικό. Είναι τρελά μπουκωτικό. Είδαμε και τον Παπαιωάννου. Σαν να ζω σε χωριό νιώθω.

Πήγα και στο ΤΕΕ στην Καραγιώργη Σερβίας για νέα ταυτότητα μέλους και κάτι χαρτιά. Την παλιά μου την είχαν κλέψει και λέω ας βγάλω καινούργια επί τει ευκαιρεία των εκλογών της Κυριακής. Στο ΕΜΠ λέει θα γίνουν. Δεν έχω ξαναπάει. Ας πάω να δούμε πως είναι.

Γενικά κινούμαι πολύ σε αυτή την περιοχή του Συντάγματος όπως βλέπω.
(η φωτό από το άρθρο του Ρηγόπουλου στη LIFO)

Labels: ,

|

9 Comments:

At 11/23/2006, Blogger IRQueen said...

Η χαρά του κέντρου διάχυτη στο post σου Evee... πολύ γνώριμη χαρά!

Ελπίζω να μην βρεθεί τίποτα που να θαμπώσει αυτήν την λάμψη για σένα!

 
At 11/23/2006, Blogger evee said...

έχει βρεθεί!

το ΓΑΜΗΜΕΝΟ το parking!

πρέπει να εχω αυτοκίνητο στο δικό μου όνομα λέει ΚΑΙ να είμαι σε εφορια του κέντρου!

ΕΛΕΟΣ!!!

έτσι δεν έχω αυτοκίνητο μεχρι νεωτέρας (ίσως αυτός είναι ο λόγος για την αίσθηση restriction που λέω)

όταν το έγραφα αυτό άκουγα: Xτύπα και άλλο - θα τ'αντέξω (από τη λαική μας παράδοση)

 
At 11/23/2006, Blogger Mave said...

@evee : έχεις δοκιμάσει....το περπάτημα ? εδώ πάνω μας βολεύει πολύ τους θεσσαλονίκείς, χαχαχαχαχαχαχα!!!

σε πειράζω...αλλα δοκίμασε το και θα δεις, πιάνει :) μόνο για το κέντρο όμως. Για πιο μακρυά έχετε και το μετρό εκεί κάτω που νομίζω είναι μια χαρά :)

 
At 11/23/2006, Blogger evee said...

παρεξήγησις: το αυτοκίνητο δεν το θέλω για να μετακινούμαι την ημέρα στο κέντρο που γίνεται χαμός!

τόσο αν το χρειάζεσαι το βράδυ είναι πακέτο (πρέπει να ξυπνήσεις την επομένη πριν τις 9 για να το πας εκτός κέντρου -εκτός Κυριακής) και αν το χρειάζεσαι για τις πολλαπλές καηθημερινές μετακινήσεις εντός του λεκανοπεδίου που κάνουμε εμείς οι αρχιτέκτονες κατά τη διάρκεια της ημέρας (σε προμηθευτές, πελάτες, πολεοδομίες ή επιβλέψεις) δεν μπορείς επίσης να γυρίσεις στο σπίτι/γραφείο σου για μισή ώρα ανάμεσα στις δουλειές (το πρωινό 9 ως 9 το βράδυ ισχύει και εδώ)

ενίσταμαι!

 
At 11/24/2006, Blogger ilaira said...

Καλως ήρθες στο αγαπημένο κέντρο, το οποίο είναι αναμφίβολα σαν ένα μεγάλο χωριό. Εχω πολλες εμπειρίες που το επιβεβαιώνουν. Αυτός αλλωστε είναι ενας από τους λόγους που λατρευω το κέντρο. Ακόμη κι αν το parking ειναι κατάσταση υψιστης ταλαιπωρίας.
Οι λύσεις είναι τρεις:
1. Βαδίζω (και ενίοτε παραμιλώ). Κάνει καλό γιατι είσαι στην ώρα σου, γυμνάζεσαι και λειτουργεί (το παραμιλητό) σαν ψυχοθεραπεία.
2. Μετρό, λεωφορεία, ταξί κλπ
3. Καλή διάθεση. Είναι επιβεβαιωμένο ότι αν ψαξεις θέση με συνθημα "δικαιούμαι μια θέση σ'αυτή τη γειτονιά" θα βρείς. Αν παλι ψαχνεις, βριζοντας τον γκαντεμικο εαυτό σου και την κωλογειτονια, δεν θα βρεις! Εγγυημένο.

 
At 11/24/2006, Blogger evee said...

α, ναι, το parking είναι η ειδικότητά μου! από μια φάση και μετά, δεν είχα ποτέ πρόβλημα στο να βρω θέση!

στη δική μου περίπτωση δεν βοηθάει το "δικαιούμαι μια θέση σε αυτή τη γειτονιά". Εγώ προτιμώ απλά να μην το σκέφτομαι και να απολαμβάνω τη διαδρομή ή τους περαστικούς. Και συνήθως βρίσκω θέση μπροστά ή πολύ κοντά στο στόχο μου. :)

Μεν στο προηγούμενο σχόλιο μιλάω για νομικό κώλυμμα λόγω των νέων ρυθμίσεω για παρκάρισμα στο κέντρο της Αθήνας και όχι για δυσκολία ανεύρεσης θέσης. :Ρ

 
At 11/24/2006, Blogger Provato said...

"Επίσης θεωρώ πιο έγκυρα τα ζώδια της Athens Voice"...


κλαψ λυγμ! σομπ σομπ! άκαρδη κακούργα!!! δολοφόνα...


κλαψ λυγμ!!! κλαψ λυγμ!!!


οϊμέ!!!

σνιφ σνιφ!!!

 
At 12/10/2006, Anonymous Anonymous said...

εγω με το συνδυασμο "πουρο,χρηματιστηριο, βλαχικη συμπεριφορα" εχω πολλα...

διοτι αν ο αλλος θελει πουρο, χρηματιστηριο, και υψηλης αισθητικης ζωη (σπιτι, επιπλα, μουσικη, διασεκδαση) ας εχει ρε παιδι μου και την αναλογη ηπια και πολιτισμενη συμπεριφορα.

το εχει θιξει ο Μολιερος στον Αρχοντοχωριατη, απο τοτε υπηρχε αυτο το φαινομενο:<:<:<

Eχω τελειωσει καλες τεχνες στην Αγγλια αλλα τωρα θελω να σπουδασω αρχιτεκτονικη γιατι βαρεθηκα την μπουρζουαζια (ξερω, κλισε) και την τεχνη για την τεχνη.

Μη φανταστεις οτι εξασκω το επαγγελμα, δακτυλογραφος ειμαι, αλλα αν το εξασκουσα θα ηταν ματαιο, πρεπει να ειμαι γκευ, λεσβια και να φοραω περιεργα ρουχα για να με σεβαστει η καλλιτεχνικη κοινοτητα της κυπρου.

θα επισκεπτομαι το μπλογκ σου, μαρεσει που αναλυεις τη διακοσμηση των κτιριων και τα επιπλα

 
At 12/11/2006, Blogger evee said...

thankx anula!

όλα πήγαιναν καλά μέχρι την τελευταί πρόταση, βλέπεις αναλύω την αρχιτεκτονική των κτιρίων και όχι τη διακόσμηση!

βασικά τα λέω αυτά διότι μου πατάς έναν κάλο: όλοι οι αρχιτέκτονες έχουν το παράπονο ότι ο κόσμος δεν ξέρει τι δουλειά κάνουν... πράγματα που κάνουν οι διακοσμητές και οι πολιτικοί μηχανικοί στην ουσία είναι δουλειά τους

αφού θέλεις να σπουδάσεις αρχιτεκτονική θα το καταλάβεις και εσύ :Ρ

εγώ έχω κάνει τις βασικές σπουδές (5 χρόναι τυπικά) στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και μετά master στην Bartlett School of Architecture στο UCL, στο Λονδίνο

τσέκαρε αν θέλεις το "περί αρχιτεκτονικής" link δεξιά και αν μπορώ να είμαι of any help στα της αρχιτεκτονικης, θα χαρώ να βοηθήσω όσο περνάει από το χέρι μου :)

wellcome on board λοιπόν ;)

 

Post a Comment

<< Home