Sunday, January 07, 2007

το monitor έκλεισε -!!!??!!-

Aν είναι δυνατόν!

Έκλεισε το monitor.

Πριν λίγες ώρες είχα μπει, τώρα είμαι η 106...

Τι μαλακισμένη φάση ... ελπίζω να βρεθεί μια λύση σύντομα.

για να μην τα ξαναγράφω, κάνω copy paste τις απόψεις που έγραψα εκεί

Παναγιώτη ευχαριστώ πολύ για το monitor. Έμπαινα καθημερινά και ανακάλυψα μέσω αυτού πολλά αξιόλογα blogs. Ομολογώ ότι αισθάνομαι λίγο χαμένη αν συνεχιστεί αυτό το κλείσιμο. Χωρίς πυξίδα ρε παιδί μου. Έχω κάνει τις επιλογές μου (στις οποίες έμπαινα χωρίς το monitor) μα για να αποκτήσω μια ευρύτερη αντίληψη της blogόσφαιρας, σε κλίκαρα καθημερινά. Καταλαβαίνω ότι το ιδανικό monitor θα είχε επιλογή διαγραφής, καταλαβαίνω ότι κάποιος μπορεί να έχει κολλήσει και να απαιτεί διαγραφή ενώ έχει public feed, καταλαβαίνω ακόμη ότι και μια και μοναδική διαγραφή(και τα emails back and forth) θέλει χρόνο καθώς και ότι όλο αυτό το κάνεις από κέφι, ότι έχεις και άλλη ζωή κλπκλπ.

Μα, έλεος πια! Δεν υπάρχει άλλη λύση δηλαδή? Και η Μιραντολίνα να διαβάζει τώρα νομίζω ότι θα καταλαβαίνει την υπερβολη της κατάστασης.

Α! έχω να προτείνω και κάτι: Τόσοι programmers είναι bloggers. Δεν μπορούν (ιδού η ευκαιρία για όσους φωνάζουν περί opensource: δείξτε στην πράξη σε όλους μας πόσο χρήσιμο είναι) να βοηθήσουν να βελτιωθεί ο κώδικας, χωρίς να σπαταλάει χρόνο κάθε φορά ο Παναγιώτης, έτσι ώστε να βγει το νέο μόνιτορ, στο οποίο θα μπορεί να διαγράφεται όποιος γουστάρει?

|

5 Comments:

At 1/07/2007, Blogger kat.@ said...

kala, ti einai auta ta katagiozilikia?
ipervoles kai aidies.

 
At 1/07/2007, Anonymous Anonymous said...

Πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικό μας θα'ναι ;)

 
At 1/07/2007, Blogger evee said...

το ελπίζω και εγώ Νάσσο

αυτά όλα ακούγονται τόσο υπερβολικά(kat.@ speaking) .. σαν να έψαχνε αφορμή ο Παναγιώτης για να το κλείσει

 
At 1/07/2007, Blogger kat.@ said...

Ίσως, ίσως...
Εξάλλου δικαίωμά του να διαθέτει το χρόνο του όπως θέλει.
Πάντως μου φαίνεται και λίγο κουλή η σταση της Μιραντοτετοιας, που είναι και καλή χριστιανή, γιατί από ό,τι διαάβασα στο μπλογκ της, το εγκαταλείπει το σπορ.
Τελος πάντων.
Κρίμα
Κι εγώ έμπαινα κάθε μέρα στο μόνιτορ.
Ήταν μια χρήσιμη ύπαρξη..

 
At 1/12/2007, Anonymous Anonymous said...

the monitor is broken.

 

Post a Comment

<< Home