Tuesday, February 27, 2007

5 για μένα (updtd)

Κατόπιν πρό(σ)κλησης των thrass, mave, lespritia, και oneiros, ιδού τα 5 (+2) πρώτα πράγματα που μου έρχονται στο μυαλό για εμένα:

1.Nόμιζα πως ήμουν ufo. Τώρα νομίζω πως είμαι διαφορετική, άλλα όχι με την έννοια «όλοι οι άνθρωποι είναι μοναδικοί». Σπάνια. Και το απολαμβάνω. Όλο και περισσότερο κάθε μέρα. Η μαμά μου με λέει κοροιδευτικά ψώνιο. Εγώ της λέω πως τόσα χρόνια σε ψυχολόγους δεν πήγαν τζάμπα.

2.Ήμουν επίμονη, ανυπόμονη και αισιόδοξη. Τώρα είμαι επίμονη, ανυπόμονη, αισιόδοξη και κυνική.

3.Απολαμβάνω τους ανθρώπους. Απολαμβάνω εξίσου τους βλάκες και τους έξυπνους, τους φαφλατάδες και τους λιγομίλητους, τα απαρχαιωμένα μοντέλα και τους πρωτοποριακούς. Γιατί απολαμβάνω να τους παρατηρώ.

4.Και να τους σοκάρω. Τη βρίσκω πιστεύοντας πως τους φέρνω αντιμέτωπους με τις πολλαπλές βερσιόν της καθημερινότητας.

5.Μερικές φορές δεν μπορώ «απλά να σκάσω».

6.Είμαι παράλληλα εντελώς γειωτική και εντελώς ονειροπόλα.

7.Eίμαι τύπος «2». Το να έχω δυο πράγματα στο νου μου, να κάνω δυο πράγματα παράλληλα, να σκέφτομαι μαζί τον λόγο και τον αντίλογο είναι so me.

Labels:

|

7 Comments:

At 2/28/2007, Blogger Oneiros said...

Κατόπιν πρό(σ)κλησης των thrass, mave και lespritia

..και δικής μου, όλοι με ξεχνάνε (και η λεσπριτία) :-p

 
At 2/28/2007, Blogger evee said...

δεκτή η παρατήρησή σας monsieur

διορθώνω αμέσως

 
At 2/28/2007, Blogger Thrass said...

Τι το ενδιαφέρον μπορεί να παρατηρήσει κανείς σε ένα βλάκα;

 
At 3/01/2007, Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Εντάξει, έχω καταντήσει αηδία, αλλά θα το ξαναπώ

ΕΙΣΑΙ ΘΕΑΑΑΑΑ

ένα υπέροχο, αυθεντικό πλάσμα.

ΧΧ

 
At 3/01/2007, Blogger evee said...

Ευχαριστώ πολύ Μαρκησία του Ο μας όμως.. ΕΛΕΟΣ! Τι θεικό έκανα πάλι?

- ωραίο δεν ήταν αυτό? δεν δείχνω σεμνή και μετριόφρων?-

πίσω στο βασικό μενού τώρα:

thrass,όπως κατάλαβες δεν παρατηρώ μόνο τους έξυπνους ανθρώπους. Αν συνέβαινε αυτό δεν θα είχα πολύ υλικό για παρατήρηση! lolololol ;) Παρατηρώ ανθρώπους. Και κοσμοθεωρίες (quote Ε.Κοκκίνου, "στο Κόκκινο", HEAVEN 200κάτι). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον μου προκαλούν όσοι είναι εντελώς έξω από τα δικά μου. Οι γιαγιάδες με τη μαύρη νάυλον κάλτσα ως το γόνατο στο μετρό, ο στρατόκαβλος πρώην συμμαθητής, η απελπισμένη γκόμενα κλπκλπ. Σαν παιχνίδι το έχω. Προσπαθώ να καταλάβω (ή και να φανταστώ) τι μπορεί να σκέφτονται ή να νιώθουν.
Σε αυτό το παιχνίδι -thank Budha- δεν είμαι μόνη. Tόσοι το κάνουν. Ηθοποιοί, συγγραφείς, φρενοβλαβείς. Όχι ότι το να παίζουν και άλλοι αυτό το παιχνίδι λέει τίποτα, αλλά λέμε.

Σε ένα βλάκα (κατ'εμέ πάντα, γιατί κατά έναν άλλο μπορεί να είναι ο έρωτας της ζωής του -> άρα και πανέξυπνος, πανέμορφος κλπκλπ) μου κινεί την περιέργεια πως στο διάολο ζει. Πως σκέφτεται ρε παιδί μου. Πως λειτουργεί, πως να στο πω? Πως ερωτεύεται, ποιόν, γιατί, τι φαντάζεται για τη ζωή του, αν φαντάζεται κάτι, τι τον κάνει χαρούμενο, πως θα είναι όταν έχει κολλήσει ίωση, πιο τηλέφωνο θα πάρει πρώτο, πως ήταν βρέφος, πως θα είναι η μάνα του, πως θα είναι αν μάθω ότι αυτός έκανε την τάδε εφεύρεση κλπ κλπ κλπ, αναλόγως με την ώρα που διαθέσω στην περίπτωσή του. Βλέπεις πλέκω και λίγο με τη φαντασία μου ένα σενάριο πάνω στα όσα εξάγω από την όποια σύντομη επαφή μας. Τι να πεις? Λόξες.

 
At 3/04/2007, Blogger Stefanos said...

Με τους εντελώς βλάκες πάντως μην πολυμπλέκεσαι, όσο ενδιαφέροντα όντα για παρατήρηση και αν είναι. Το έκανα παλιά και κουράστηκα. Άσε που ψιλιάζομαι ότι ψιλο-αποβλακώθηκα και εγώ.
Τα στρατευμένα νιάτα της πατρίδας σας χαιρετούν!

 
At 3/05/2007, Blogger evee said...

estarian έχεις τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς (και την κατανόησή μου επίσης :Ρ)


πότε με το καλό?

 

Post a Comment

<< Home