Tuesday, October 23, 2007

SATC 710: μίλα μου

-ακολουθώντας το έπος-

Τηλέφωνο στο κινητό:
Παρακαλώ τον κύριο Αναγνώστου.
Κάνετε λάθος.
Συγνώμη.
Δεν πειράζει.
κλικ.

5 λεπτά μετά. μπιπ-μπιπ. Μήνυμα.
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ. ΠΑΡΕΠΙΠΤΩΝΤΩΣ ΕΧΕΤΕ ΩΡΑΙΑ ΦΩΝΗ. ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ. ΜΕ ΛΕΝΕ ΝΙΚΟ.

Πλάκα έχει αυτό. Μου έχει ξανασυμβεί. Πιθανές απαντήσεις που σκέφτηκα να στείλω:

ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ? ΓΡΑΜΜΑ? ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ? (ΕΙΜΑΙ 14ΩΝ)

ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΣΥΧΝΑ ΑΥΤΟ? ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ: ΠΙΑΝΕΙ?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ. ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΝΙΚΟ ΜΕ ΛΕΝΕ.

Labels:

|

12 Comments:

At 10/23/2007, Blogger Μαριλένα Ρίζου said...

Η τελευταία απάντηση θεική!

 
At 10/23/2007, Blogger John Karakatsanis said...

Χα χα χαααααααα! Θυμάμαι ότι σου έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο, έχεις ξαναγράψει σχετικά νομίζω στο blog. Τι του απάντησες τελικά; (αν του απάντησες)

 
At 10/24/2007, Blogger evee said...

για να πω την αλήθεια δεν απάντησα διότ μπλόκαρα με τόσες πιθανές απαντήσεις

any suggestions? ποτέ δεν είναι αργά

 
At 10/24/2007, Blogger Sofia said...

Το τελευταίο εννοείται Εύη μου!

Πάντως κι εμένα μου 'χει συμβεί. Κι εγώ μπλόκαρα από τις πολλές πιθανές απαντήσεις. Άστο να πάει στα διάλα.

 
At 10/24/2007, Blogger Achilleas Pavlidis said...

ρε τι σκαρφίζονται την σήμερον ημέρα τα καμάκια! καλό!

 
At 10/30/2007, Anonymous Anonymous said...

χαμενος απ'τα αποδυτηρια. Κανει μπαμ οτι δεν εψαχνε κανενα αναγνωστου και εριχνε αδεια να πιασει γεματα σε τυχαια νουμερα.

1. Παιρνεις σε κινητο. 99% θα το σηκωσει ο κατοχος. Δεν παιρνεις σε τηλεφωνικο κεντρο, να τον ψαχνουνε στα γραφεια ολουθε. Προμελετημενο. Σωστη απαντηση στο "Παρακαλώ τον κύριο Αναγνώστου." ειναι "Ο ιδιος"

2. Ο τυπος ειναι φτωχομπακουρος απο αυτους που ακουν τα "Μπορει" "Οι παλιες αγαπες πανε στον παραδεισο", "Μοναξια μου ολα" και γενικοτερα ολα αυτα τα κλαψιαρικα που υμνουν κατι σχεσεις 2-3 ημερων που ειχαν δυναμικη μεγαλου ερωτα, αλλα η π****α τους προδωσε. Ανηκει στους υπερευασθητους, σχεδον σε επιπεδα γκει. Καθε χοντρη σπυριαρα με στραβα ποδια που της τρεχουνε σαλια ειναι μια εν δυναμε Μεγκ Ραηαν στο φρεντς κις. Πιστευει οτι θα ξαναζησει το 'you have mail', καπου στο Παγκρατι αλλα σε πιο γιουβ-γκοτ-εσ-εμ-ες.


2.1 Κατι τετοιοι τυποι εχουν μονο μια γκομενα στη ζωη τους οταν η φυση αποφασιζει να σπασει πλακα βρ'αδερφε, μια απο αυτες που δεν βλεπονται, κιοταν τους λες "καλα ρε μαλακα στραβοθηκες;Μπορεις και λιγοτερο ασχημες" Αυτοι σ'απαντανε "Δεν εχεις δικιο, με γοητευσε ο χαρακτηρας/αγκωνας/αστραγαλος της"

3. Στο παραλληλο του συμπαν οι γυναικες χωριζονται σε αυτες που τελειωνουν σε μονο και σε ζυγο αριθμο κινητου. (κανουν και κρυα αστεια "μεγαλε σημερα κυκλοφορω τα ζυγα")

4. Ο τυπος ειναι απο τους χειροτερους κουμαρτζηδες. Και αν δεν το ξερει τωρα θα το μαθει οταν θα χασει το σπιτι του στον κουβα. Τα τυφλα ραντεβου δε εχουν πιθανοτητες να βγουν.

50% να εχει γκομενο.
2% να εχει γκομενα.
2% να το παιζει διπορτο.
20% να μη βλεπεται
70% να σε περασει για ψυχακια και να μην ερθει
70% να σε περασει για ψυχακια αφου ερθει στο ραντεβου.

Δε βγαινουνε τα νουμερα μανα μου....


Η τελεια απαντηση σε sms να παρει και δουλεια για το σπιτι:

"Δε μπορω, φευγω αυριο γιατι ξεκινανε τα μαθηματα στη φιλοσοφικη του πανεπιστημιου Πραγας/Μοσχας/Στοκχολμης και δεν θελω να αφησω τις φιλες μου μονες. Αν θες περνα για καφε"

 
At 10/30/2007, Blogger Disillusa said...

Χαχαχα! Πολύ καλό! Μου συνέβη κι εμένα τις προάλλες και ούτε εγώ απάντησα... Τώρα όμως σκέφτομαι ότι ίσως θα έπρεπε να έχω απαντήσει... Καταλλήλως! χιχι! ;)

 
At 10/31/2007, Blogger Stefanos said...

Συγνώμη για την ενόχληση.Έχετε ωραίο blog.Θα θέλατε να γνωριστούμε; Με λένε Στέφανο και έχω να ακουμπήσω γυναίκα από τότε που αποκεφαλίσανε τη Μαρία Στιούαρτ και τον Μπρέιβχαρτ :P.
Ρε δεν πάει καλά ο κόσμος.
Και εσένα σου συμβαίνουν συχνά αυτά.
Μπας και είναι η τύχη σου τελικα;; :P

 
At 10/31/2007, Blogger evee said...

γιατί όχι? το πολύ πολύ αν δεν πάει μακριά το ρομάντσο να ανοίξω καμμιά επιχείρηση phone sex και να μεταδώσω τις γνώσεις μου στις επόμενες γενιές

 
At 10/31/2007, Blogger Stefanos said...

να μου δώσεις το τηλέφωνο τότε γιατι με τη γκαντεμιά που παιζει τελευταία εκεί θα καταλήξω :P
(Και αν προσλάβεις και άντρες υπαλλήλους, που στέλνω cv?)

 
At 11/01/2007, Blogger IRQueen said...

Χεχεχε... ο blogger έχει κολλήσει στα νορβηγικά από το ΣΚ που έμπαινα από το Όσλο, πλάκα έχει, όσο το μενού σε μία άγνωστη γλώσσα, πάλι κάλα που ξέρω τι πρέπει να κάνω και που να πατήσω οκ... :) [και ότι σκεφτόμουν, τι γουστόζικο να πω για την θεϊκή σου ιστορία, χεχεχε]

Μου θυμίζει την ιστορία της Μαρουλιτάς, που της έτυχε αυτό ακριβώς που περιγράφεις, estarian! Αχ, έπρεπε να ήμασταν τίποτα ζάπλουτες εισοδηματίες να τους κλείναμε ραντεβού τέτοιους τύπους και να βγάζουμε άρθρα μετά! :)

 
At 11/03/2007, Blogger marl(t) said...

καλα,ΙRQ,χρυσή μου πού το θυμήθηκες...Εγώ το είχα σχεδόν ξεχάσει. Να συμπληρώσω σ' αυτό το σημείο - εντελώς εγκυκλοπαιδικά - πως δεν ήταν μόνο ένα άτομο το οποίο τόσο γοητεύτηκε από την προσωπικότητα που διέκρινε ανάμεσα στις γραμμές του blog μου αλλά 2-3. Ε, ναι λοιπόν. Μα ποιά είμαι; Η Μπέμπα Μπλανς της μπλογκόσφαιρας; Άλα της...

 

Post a Comment

<< Home