Sunday, January 06, 2008

cinema rants

Ωραίες ταινίες παίζονται τελευταία. Οι αγαπημένες μου so far είναι

1. Το Ορφανοτροφείο (+ εδώ)



Η πλοκή μοιάζει με το "οι άλλοι" ή "η 6η αίσθηση". Τελεία. Γιατί από εκεί και μετά καμμία σχέση. Ως impact εννοώ. Δεν είχα τρομάξει ούτε στη μια ούτε στην άλλη, μα εδώ βρέθηκα να καλύπτω με το κασκόλ μου τα μάτια μου και παράλληλα να θέλω να δω την οθόνη σαν τρελή. Είχε πολύ καιρό να μου συμβεί. Ούτε κατάλαβα πως πέρασε η ώρα και στο τέλος ήθελα να είχε και άλλο. Εξαιρετική έκπληξη.

Παρεπιπτώντως το ανωτέρω trailer (για την αμερικάνικη αγορά όπως υποθέτω) είναι έως και γελοίο συγκριτικά με το επόμενο.



2. American Gangster (+ εδώ)



Δεν μου αρέσουν γενικά οι ταινίες αυτού του τύπου. Πολύ αίμα, λίγη υπόθεση, πολύ γρήγορες, πολλά ονόματα, πρέπει να θυμάσαι ποιός είναι ο τάδε για να βγάλεις άκρη κλπκλπ. Αυτή όμως είναι εξαιρετική. Και ο Denzel Washighton, καταπληκτικός. Μάλλον παίζει γερά για το 2ο oscar του.

3. Δεν είναι ταινία. Είναι ένας ηθοποιός. O (sir) Ιan McKellen. Homepage εδώ. Που κάθε φορά που (ξανα) βάζει τον άρχοντα των δαχτυλιδιών στην τηλεόραση, δεν μπορώ παρά να τον θαυμάσω για άλλη μια φορά. Και κυρίως αυτή την υποβλητική, βαθιά, πλούσια φωνή.

Labels: ,

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home