Friday, August 11, 2006

intermezzo

Image Hosted by ImageShack.us

Labels: ,

|

5 Comments:

At 8/16/2006, Blogger civil said...

Ποια παραλία είναι αυτή; πότε πήγες; πως τράβηξες τη φωτο; μήπως η φωτο είναι κλεμμένη; πες μου!

 
At 8/18/2006, Blogger evee said...

Λευκάδα / Εγκρεμνοί / πριν καμμιά 10αριά μέρες / φωτό από καραβάκι(πας και με δρόμο though) / pic of course not stolen!
:P

βάλε τη στη λίστα για του χρόνου νεοδιορισμένε

 
At 8/21/2006, Blogger civil said...

Αυτή είναι η αγαπημένη μου παραλία! Έχω πάει μόνο μια φορά πριν 7 χρόνια. Κατεβήκαμε με τα πόδια 1126 σκαλοπάτια (τα μέτρησα στο ανέβασμα γιατί είχα φύγει νωρίτερα από τους άλλους). Τότε δεν είχε δρόμο μέχρι κάτω. Σίγουρα τώρα έχει;

 
At 8/21/2006, Blogger evee said...

τσου

μας είπαν ότι πας και χωρίς καραβάκι αλλά αφού είχα ήδη πάει δεν ζήτησα περισσότερες διευκρινίσεις

Όμως για να καταλάβεις, όπως έβλεπα την παραλία από τη θάλασσα, στην άκρη αριστερά είχε κόσμο, άρα από κάπου εκεί είναι η κάθοδος.

 
At 8/22/2006, Blogger Sleeper in Metropolis said...

Όταν είδα τη φωτογραφία νόμιζα ότι ήταν Ζάκυνθος. Ήμουν με ένα φίλο μου από Γαλλία. Μου έδειξε τη φώτο του Ναυαγίου. Άσχετη κι αγεωγράφητη όπως πάντα, ε, λέω "μπα, photoshop τσατσιές του lonely planet, δεν παίζει αυτό το πράγμα".
Ώσπου γέμισα με τέτοιες -ανεπεξέργαστες- φωτογραφιές τη μηχανή μου και (αααχ) τις αναμνήσεις μου.
Μπλουμ και του χρόνου σε όλους. ;)))

 

Post a Comment

<< Home