Monday, April 07, 2008

χαμένη (απλώς)



Πως λέγεται η πάθηση κάποιου που για τον Χ,Ψ λόγο έχει αρνηθεί να δει το LOST από την αρχή ή έστω κάπου ενδιάμεσα όπως όλος ο κόσμος και τώρα, σχεδόν 4 σεζόν μετά, βάζει το πρώτο επεισόδιο, από το πρώτο dvd, από τον πρώτο κύκλο, Παρασκευή απόγευμα, όπως τρώει?

αυτή τη φορά νομίζω ότι μπορώ να το βαφτίσω και μόνη μου: οξεία λοστίτιδα

γνωστοί και φίλοι χτυπημένοι με ζηλεύουν
λογικό
και εγώ θα ζήλευα κάποιον που τώρα ανακαλύπτει τα friends

κατάταξη:
εντάξει, το βάζω παραπάνω από το 6 feet under
και από το prison break (πρώτος κύκλος): ανυπερθέτως, DA, DA, DA

τώρα πρέπει να αποφασίζω αν το βάζω πάνω και από το sex and the city

χμμ.. δικαίωμα
θα αποφασίσω όταν δω και τους άλλους κύκλους

Labels: , ,

|

7 Comments:

At 4/07/2008, Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Ε οχι και πανω απο το Six Feet Under! ;-)

για μενα ειναι εντελως διαφορετικα πραγματα. :)

 
At 4/07/2008, Blogger evee said...

κατ'αρχήν και λόγω τίτλου μόνο, οιαδήποτε σειρά είναι πιο πάνω από το 6fu
(OK, "oι 20 χιλιάδες λεύγες κάτω από τη θάλασσα" εξαιρούνται)


ναι, διαφορετικά είναι, δεν αντιλέγω φίλτατη συναγωνίστρια μαρκησία του Ο.

για το impact μιλάω
το ποιο μου αρέσε περισσότερο
για τον βαθμό "απορρόφησης" ας πούμε

 
At 4/08/2008, Blogger marl(t) said...

εγώ πάλι είμαι από αυτούς που η λοστίτιδα πέρασε και δεν ακούμπησε. Λες να μου έχω εμβολιαστεί σχετικά; Maybe the short attention span is to blame αλλά δεν μπορώ αυτά τα σήριαλ με τις αποκαλύψεις και τις ανατροπές και τις συνέχειες που σε κρατάνε στην τσίτα. Προτιμώ τα αυτοτελή. Προσωπικά έχω κολλήσει με το CSI αλλά το ορίτζιναλ, αυτό που διαδραματίζεται στο Las Vegas (Grissom rules!) με επιλαχόν το άλλο της Νέας Υόρκης με τα design γραφεία. Σου λέει γράφουν τα στοιχεία σε γυάλινους πίνακες με λευκό μαρκαδόρο - οι άλλοι οι βλάχοι στον κοινό λευκό μαρκαδοροπίνακα...Αυτό που δεν αντέχω είναι η βερσιόν του Miami, μου τη σπάει αυτός ο David Caruso από παιδί τον σιχαινόμουν - τι εκφυλόφατσα! Κάποιος φίλος μου που έχει πάρει διδακτορικό στις σειρές μου είπε για το Californication και το How I met your mother (νομίζω παίζει κι αρχιτέκτονας στο σενάριο). Προς το παρόν χτες κατέβασα το πρώτο και λέω να δω τι στα κομμάτια λέει απόψε.

 
At 4/08/2008, Blogger evee said...

χμμμ, άμα βγάλω την "ύλη" μου θα τα κατεβάσω και αυτά

όσο για το δεύτερο series, αγαπητή marl(t) αυτό είναι λόγος για να μην το δει κανείς, no?
:P

 
At 4/08/2008, Blogger marl(t) said...

ο λόγος που με αποτρέπει βασικά είναι πως έκανε guest η Britney και τα μηχανάκια μέτρησης θεαματικότητας χτύπησαν τιλτ. Όλα τα άλλα τα αντέχω, εδώ βλέπω το Reba στο Μακεδονία Τιβί (η Reba McIntyre είναι τραγουδίστρια της country)σαν να λέμε βλέπω σήριαλ με πρωταγωνίστρια την Τσαλιγοπούλου...

 
At 4/08/2008, Blogger Unknown said...

ενώ με βλέπω κοντά στον marl(t) θα σε προέτρεπα να μην το κάνεις αυτό στον εαυτό μου. Δεν είναι πλέον [sic] να ενθουσιάζεσαι, οταν συναντάς κάποιον, επειδή βλέπει LOST.

 
At 4/14/2008, Blogger Μαρκησία του Ο. said...

To How I met your mother εχει παρα πολυ πλακα και το Californication επίσης φοβερο μαυρο χιουμορ.

Το CSI Las Vegas rules !!!!!

όλα τα άλλα ειναι οδοντόκρεμες :)

lol

 

Post a Comment

<< Home