Sunday, November 23, 2008

tvxs

Χαζεύω εδώ και κάμποση ώρα το tvxs του Κούλογλου. Γενικά η εντύπωσή μου είναι θετική. Σαν website που φιλοδοξεί να προσφέρει μιντιακές υπηρεσίες και να αξιοποιήσει το υλικό των χρηστών είναι φανερό ότι 1.) χρειάζεται ακόμη πολύ υλικό και 2.) όπως κάθε αντίστοιχη προσπάθεια βασίζεται στην ποιότητα της προσφερόμενης πληροφορίας.

Αν λοιπόν βάλει κανείς αυτά τα δεδομένα στο mixer και προσθέσει και λίγη τζούρα από Κούλογλου φάση: σπάνια ειλικρίνεια, κλασσική ποιότητα, ρομαντικό αυτοσεβασμό και Εδώ Πολυτεχνείο αντισυμβατικότητα, η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να δω section με τίτλο «ΓΥΝΑΙΚΑ». Επειδή λοιπόν είμαι large τύπος και σκέφτομαι «Άλλη-Μια-Ευ-και-ρία» (φωναχτά και με ρυθμό γηπεδικό), πάω σε κείμενο να δω περί τίνος πρόκειται. Και τι να διαβάσω στην τελευταία πρόταση? "μπλαμπλα...Το θύμα είναι ακόμα η γυναίκα". Η «γυναίκα». Μάλιστα. HΕLLO?

Το δίλημμα λοιπόν που αναδύεται για εμένα, μια σύγχρονη γυναίκα είναι το εξής: να χασμουρηθώ ή να ξεράσω?

Επειδή όμως κανένα από τα δυο δεν είναι ο τύπος μου, απλά θα καλέσω την tvxs ομάδα σε άμεση συμμόρφωση με τους κανόνες της κοινής λογικής (με άλλα λόγια, της δικής μου λογικής): Αν θέλετε να κάνετε κάτι καινούργιο στην Ελλάδα όπως η internetική ενημέρωση, παρακαλώ μην ξεχάσετε στην είσοδο να αφήσετε την γλώσσα και τα κολλήματα των παραδοσιακών μέσων. Ευχαριστώ.

Labels:

|

1 Comments:

At 11/24/2008, Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Καλο ειναι αλλα θελει πολυ δουλεια ακομη....

 

Post a Comment

<< Home