Sunday, November 23, 2008

swirl


Έχουν περάσει 10 μέρες από την επιστροφή από το Βερολίνο και δεν έχω γράψει λέξη στο blog. Βρίσκομαι σε μια δίνη πραγμάτων. Αλλάζω τόσα πράγματα και κάποια που δεν τα αλλάζω θα αλλάξουν μέσα σε καναδυό χρόνια. Fingers crossed. Κάτι ξεκίνησα να σημειώνω μα δεν πρόλαβα να το τελειώσω. Πολλές μέρες δεν το σκέφτομαι καν. Υποθέτω ότι κάποιοι σταματάνε το blogging με τη μια, μπαμ και κάτω, κάποιοι λάου λάου χωρίς να το πολυκαταλάβουν. Εγώ ανήκω στην δεύτερη κατηγορία?

Αυτά σκεφτόμουν σήμερα στο μετρό οδεύοντας προς Σύνταγμα. Μετά επέστρεψα στον προσφιλή μου τρόπο σκέψης: Ποιος είπε ότι σταματάω το blogging? Kαι ποιος λέει πως γίνονται αυτά τα πράγματα? Το blog είναι το κέφι μου. Δικό μου είναι και όταν κάνω κέφι ή προλαβαίνω γράφω και όταν δεν κάνω ή δεν προλαβαίνω δεν γράφω. Με βάζει σε σκέψεις όμως, είναι η αλήθεια, όταν μου κάνουν παράπονα ότι δεν γράφω με μια κανονικότητα. Apologies μα δεν μπορώ αλλιώς. Με τα κέφια μου είπαμε. Έτσι είναι αυτή η φάση.

υγ: funny thing. Η εικόνα στην αρχή του post, ελήφθη (μετά από googling με λήμμα swirl) από αυτό το blog.

Labels:

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home