Monday, January 21, 2008

το "παρασκήνιο" των blogs



Μόλις τελείωσε η εκπομπή Παρασκήνιο στην ΕΤ1 με τίτλο "blog: ένας νέος δημόσιος χώρος". Ο Μανώλης Ανδριωτάκης και η Μέντη Μέγα έκαναν εξαιρετική δουλειά. Πιάνει το θέμα από όλες τις απόψεις, το αντιμετωπίζει ήρεμα και ενδελεχώς. Οι γνωστοί, φίλοι και άγνωστοι (ιν ρίαλ λάιφ άι μιν) bloggers μίλησαν και είχαν ξανά είχαν κάτι να πουν. Ένιωσα πολύ ωραία που έχω blog. Τον τελευταίο καιρό με την πολύωρη δουλειά είναι σαν να με παρατηρώ να στεγνώνω. Ευτυχώς μετά μου ξανάρχεται. Ανάγκη βλέπεις. Εσωτερική. Ξανασυνειδητοποίησα την αγάπη μου για το internet, τον θαυμασμό μου απέναντι σε αυτό το τεχνολογικό επίτευγμα εν πρώτοις, που στην πορεία δείχνει να αλλάζει τα δεδομένα της κοινωνικοποίησης και της έκφρασης. Πασχίζω να θυμηθώ και κάτι που είπε ο Ναυτίλος και μου άρεσε πολύ. Αλλά μπλόκαρα.

Θα ήθελα να δω την εκπομπή να ανέβει online σύντομα. Συγχαρητήρια σε όλους.

Labels: ,

|

4 Comments:

At 1/22/2008, Blogger thanos said...

μηπως εννοεις τη φραση ''επικοινωνιακα καλαζνικοφ''?

 
At 1/22/2008, Anonymous Anonymous said...

Και εγω το ειδα.Καλη δουλεια κανανε.

 
At 1/22/2008, Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Δεν το ειδα....διοτι δεν με καλεσαν!!!
Ελπιζω να το παιξει σε επαναλυψη μεσα στο Σαββατοκυριακο!!!

 
At 1/22/2008, Blogger evee said...

@thanos: είναι προφανές νομίζω

@πρέζαtv:σωστό και αυτό. Το ΣΚ θα σε καλέσουν? :Ρ

btw με τέτοια φωτό profile μπορεί να σε καλέσουν και αλλού για να περάσεις το weekend ;)lol

 

Post a Comment

<< Home